Duit dari Iklan Advertlets.

Aku tak sabar tunggu duit ni sampai ditangan aku! huh



Aku baru saja 'cash-out'kan duit iklan Advertlets. Jumlahnya sedikit, tapi kalau aku dah terima duit tu nanti, ia akan menjadi satu sejarah sebab inilah kali pertama aku dapat income melalui internet. Tapi, aku kena tunggu sebulan lagilah baru dapat duit tu. Harap-harap pihak Advertlets menyegerakan pembayaran. Aku risau jugak ni ramai orang kata Advertlets lambat bayar.

RM150 itu pun aku dah simpan lebih kurang tiga bulan. kiranya sebulan aku dapat RM50 la. Not bad kan? sebagai seorang pelajar. Duit tu nanti, bleh la aku buat beli burger Mcd Ramli.haha.Oh, terlupa plak aku nak ucap terima kasih kepada pengunjung blog ni yang bermurah hati mengklik iklan-iklan advertlets aku. Untuk membalas budi baik korang semua, bila dah dapat duit tu nanti, bleh la aku wat satu contest lagi.hehe

Entri ni aku tulis bukan untuk menunjuk-nunjuk ok. Seperti yang aku kata tadi,ini merupakan sejarah bagi blog aku sebab aku dapat duit melalui Iklan yang aku letak dalam blog ini. Jadi, bila aku dah berjaya jadikan internet sebagai salah satu sumber pendapatan utama aku suatu masa nanti, bleh la aku kenang balik time aku mula-mula dapat duit dari internet ni kan.haha.

Sebenarnya aku rancang wat entri ni seringkas yang mungkin. 2 perenggan camtu, sekarang dah jadi 4 perenggan plak. Lagipun duit tu baru masuk 3 angka. kalau dah 4 angka aku dapat, barulah bleh tulis entri panjang-panjang. Untuk berkongsi tips! hehe. Sharing is caring kan? ThumbsUp

0 comments: