Aku benci Widget Followers!

Aku benci widget followers versi baru.


Aku benci widget followers walaupun aku masih letak dalam blog ni lagi. Itupun aku dah tukar kedudukan widget ni paling bawah bahagian sidebar.

Mesti ko sokong aku kalau aku cakap widget followers sekarang buruk!haha. Aku geram la dengan google ni. apasal la dia g update widget follower. Dah la buruk, memburukkan lagi blog aku yang sedia burukVeryAngry. Kalau aku tak sayang followers aku, mesti aku dah buang widget ni pagi tadi.

Widget followers versi lama memang tak sama dengan yang sekarang. Sekarang dah boleh edit warna tulisan, border dan sebagainya. Tapi tak boleh edit kod htmlnya plak. Aku rasa widget ni masih dalam BETA lagi, sebab bila aku pindahkan kedudukan widget ni, warnanya akan reset balik. Begitu jugak bila aku cuba edit kod htmlnya. Geram betul aku! huh

Aku anggap widget ni macam direktori blogger-blogger Malaysia. Sebab, time aku mula-mula berblog dulu, aku cari blog berbahasa melayu melalui widget ni lah. Lagipun, dari widget ni, ko boleh tahu latar belakang pemilik blog dari profilenya. Memang senang kalau ko nak cari yang sama umur, negeri , jentina dan sebagainya.

Sekarang, followers aku berjumlah 184 orang. Aku amat menghargai mereka yang masih setia dengan blog ni. Aku minta maaf la kalau blog aku semakin hari semakin membosankan. Tapi aku akan cuba memberikan info yang terbaik buat korang semua. hehe.

Follow Me! bukan iklan produk kecantikan Follow Me!haha


Persoalannya, adakah blog yang ramai follower adalah blog yang cambest? aku tengok banyak jugak blog lain yang best-best tapi tak ramai yang follow. Macam blog abang aku la.haha. yalah kan, buat apa aku g promo blog orang lain plak. Walaupun blog abang aku tu tentang politik, tapi aku suka cara penulisan/kritikan dan pendapat beliau. Mungkin dia Pro Umno. Pasal tu la kurang followers dan komen. Tak silap aku, blog dia tua setahun dari blog ni.

Follow-mengfollow memang best. Kalau aku terjumpa blog yang cambest, mesti aku terus follow. Aku tak kisah bilangan blog yang aku follow. Aku tak rugi apa-apa pun. Kalau aku bernasib baik, mesti tuan blog yang aku follow tu akan follow aku balik. Maka, bertambahla followers aku.haha

Jadi tunggu apa lagi, follow la blog aku sekarang(Iklan tak bleh blah)Smile


P/S: aku baru perasan, sesiapapun boleh join widget followers nie. Tak semestinya guna account google. Yang penting korang ada account AIM, Yahoo atau boleh jugak guna OpenID.

0 comments: