Pertandingan Mencipta Moto!

Jom ikut pertandingan darjah satu ini!


Aku sudah bosan dengan moto blog aku iaitu "Taman Permainan Kanak-kanak Belasan Tahun". Bukan setakat bosan, aku juga benci moto ini kerana bila aku cek statistik blog di google webmaster, amat mengecewakan dibahagian "Top search queries". Ada yang mencari permainan kanak-kanak, blog permainan kanak-kanak, dan bermacam-macam lagi berkaitan dengan kanak-kanak.haha.

Dan dengan segala sukacitanya, aku membuat pertandingan yang amat simple dan mudah untuk kamu semua. Soalannya simple saja, maka hadiahnya juga sesimple soalannya.hehe. nak ikut pertandingan ini?

Soalannya ialah:

Berikan Moto yang kamu rasa paling sesuai untuk blog aku ni. Bleh?


Contoh jawapan:

Boonto | Taman Permainan kanak-kanak belasan tahun(edit yang bewarna)


Mudah bukan? Hadiah ialah "top-up" kredit sebanyak 10 ringgit kesemua jenis talian. Berbaloi la kan dengan soalan ringkas itu?hehe.

Cara-cara untuk ikut pertandingan ni pun mudah jugak.

1. Kamu hanya perlu bagi jawapan(moto) itu di ruangan komen.
2. Jawapan tidak melebihi 10 patah perkataan.
3. Pemenang hanya seorangGrin(ekonomi meleset)
4. Hakimnya aku seorang. jadi, pandai-pandailah tarik perhatian aku.hehe

Aku akan menambah kredit kamu menggunakan online banking iaitu Cimbclicks.com. Tarikh tutup pertandingan ialah bila-bila saja aku rasa nak tutup, aku tutuplah.hehe

Jangan lepaskan peluang ini. 10 ringgit tu besar nilainya. amat berguna juga untuk mereka-mereka yang dilamun cintaHeart. Save budget korang telepon dan sms teman kamu kan?hehe. Kalau ada yang kurang faham. bagitau k. selamat mencoba!

0 comments: