Pemenangnya jatuh kepada...

Cuba teka moto siapa diatas?

Confused

Setelah aku menilai moto-moto yang kamu berikan pada ruangan komen itu, aku telah berjaya membuat keputusan. Siapakah pemenang bagi pertandingan mencipta moto blog aku ini?

Pemenangnya jatuh kepada:

EN. ABEN
(Tepuk tangan ramai-ramai.Hoorey)


Dengan Motonya:

Boonto | Tempat Lepak Makhluk Yang Buntu

Maka dengan itu aku akan menggunakan Moto itu mulai dari sekarang. Banyak moto-moto yang menarik kamu berikan. Aku tahu ada yang buntu mencari idea. Tapi aku tetap menghargai idea-idea kamu. Terima kasih tak terhingga.

Kepada yang tidak bertuah, jangan sedih dan boleh cuba lagi akan datang. Jika aku baik hati, akan ada lagi pertandingan pada masa akan datang. Hehe. Kepada En. Aben, berikan No. Hp kamu yang yang hendak di'topup' secepat mungkin.

Ps: Sebenarnya aku buntu mencari pemenang. Kalau boleh aku nak pilih lebih dari satu. Tapi ekonomi meleset, kena berjimat.hehe

0 comments: