Semut oh Semut...

Alamak tidakkkkk, adakah aku akan sakit? ataupun aku akan berubah menjadi supersemut?haha.. tak dapat aku bayangkan pabila aku menjadi superhero berlatarbelakang haiwan semut. Apa kelebihan semut ar untuk di jadikan watak hero? :p .. ala, lari topik lak.


Entri kali ni bukan sal superhero semut. Tapi, tadi subuh tetap jam 5.30am aku telah termakan pizza berintikan semut. Aku perasan setelah mengunyah pizza itu dan rasanya semacam saja. lalu aku terus mengunyah jgk..haha.. sehinggalah aku rasa ada benda bergerak-gerak licah di tanganku. bila aku tgk seekor semut, terus aku berlari ke tandas dan memuntahkan seluruh baki pizza yang aku kunyah tadi. Kenapa engkau berminat dengan pizza itu wahai semut??? Time aku lapar gila, time tu jugak ko merosakkan waktu sarapan subuhku..haha..

Tapi tidak mengapa wahai semut, aku telah menyenyangkan diriku dengan memakan maggi cup sambil menonton HBO. Cita DISTURBIA, best jugak cita ni. aku layan sampai pagi( biasanya aku pas sarapan subuh terus tido).hikhik.

Walaubagaimanapun, aku harap xda effect daripada sarapan pizza berintikan semut tadi, jika todak terpaksalah aku menjadi superhero menyelamatkan umat malaysia. Xpun, aku terlantar di wad hospital sakit perut gara-gara si semut.haha.

0 comments: