Manchester United Vs Arsial?


Tepat Jam 8.45 Malam ini, akan berlansungnya satu perlawanan hebat antara dua musuh utama dalam Liga Perdana Enggeris.Ades, macam pemberita plak aku menulis. Haha. Yang penting malam ini, yang pasti MU akan menang.Arsenal aka Arsial pemainnya semua muda-muda xda pengalaman langsung.kih3

MUFC sudah menjadi kelab pujaanku dari kecil lagi, hatta rata-rata abang-abangku peminat setianya. Manakan tidak aku pun terminat apabila setiap minggu, remote tv akan dipegang oleh Kaum Adam yang menyaksikan perlawanan bola sahaja. Sunggu kasihan kaum hawa kerana terpaksa tidur awal di hujung minggu. haha.

Teringat aku saat-saat Akedemi Fantasia mula menghangat di Malaysia ini. Tiap kalinya siaran iklan, bergegaslah kaum hawa merampas remote menukarnya ke saluran Astro Ria. Sungguh lawak kejadian malam minggu itu, yang si isteri pun ada yang cuba buat muka merajuk tetapi malangnya tidak di endahkan oleh si suami. Bagi kaki bola, bolalah yang pertama, Makan bola, tidur bola, main bola. Kih2. tp sebenarnya ramai jugak yang kaki bangku. minat saja lebih. haha.

Yang penting malam ini akan ku saksikan perlawanan hebat itu. Akan ku bersorak jika gol berpihak pada MU. Akan ku BOOOOOO sekuat hatinya jika Arsenal di kalahkan.haha.


#update

Alamak, tekaanku meleset. nampaknya MU di kalahkan,.huhu. Result 2-1. Xpalah, len kali kita belasah arsenal k?.hehe..lagipun MU kurang satu game ma.Adios

0 comments: