Akhirnya, aku Merdeka!!!


Maka dengan ini, aku mengumumkan kemerdekaan tanah melayu dari final examku baru-baru ini..haha. Next week aku akan pulang ke kampung halaman. Walaupun aku gembira, terdapat kesedihan didalam diri ini contohnya, connection internetku akan menjadi laju seperti siput sebab di kampungku hanya ada line gprs ja..huhu. Tapi tidak mengapa, semua itu tidak penting, yang penting ialah aku sudah terlalu lama tidak pulang, sudah lama tidak lepak ngan kawan-kawan lama, dan sudah lama juga aku tdak berjumpa ibu-bapaku.hihi.

Kemarin, sebaik sahaja paper last habis, aku terus ke cinema dengan kawan lamaku. Kami berpakat menonton film madasgar. Aku membuat kesimpulan film ni x dapat lagi menandingi film Kungfu Panda. Tapi ok jugak la, ada banyak jgk bab yang lawak, kadang-kadang aku pun hairan kenapa time aksi x lawak, orang ketawa, bila aku rasa aksi tu lawak, x pula diorang ketawa. Pelik aku rasa.haha. Tapi lagu tema film ni best kan? yang aku paling hapal dalam lagu ni : I Like To Move It Move It,I Like To Move It Move It,I Like To Move It Move It,Ya Like To (MOVE IT!).haha.

Cuti sebulan ni mesti aku bosan, aku x tau mau wat apa. Setakat ni aku rancang mau tukar theme blog ni. Barulah aku ada masa untuk benda2 macam ni. Aku rasa blog ni betul-betul macam blog kanak-kanak belasan tahun, telamapau banyak animation.hihi. Lagipun aku banyak masukkan picture, jd aku x dapat masukkan javascript, sebab nanti loading page blog ni mesti lambat. Kesian ngan connection internet yang lembab.hehe.Setakat ini, aku dah ada idea, tp idea tu masih samar-samar:p. Nantikan perubahan blog ni nanti.ok da adios.

0 comments: