Aktiviti Pertama Cuti Sem II

Hari ini hari Rabu. Permulaan hari yang baik untuk Cuti Semester yang panjang ni. Haha. Aktiviti di Hari Pertama- Lepak ngan kawan-kawan! Hoho. Memandangkan aku penat drive. Post kali ni aku letak gambar je la untuk tatapan korang.

Hoho. Di tepi pantai. Bersantai dengan berbekalkan McD.



Sempat lagi Ambik pic dalam kedai cenderamata. Patut Salahkan Ariez. Dia yang suruh.haha



Time ni tengah pikir nak lepak kat mana. Smua pun control macho.haha!!



Diorang pun sama, semua pandang ke laut, entah apa diorang perati. Mana ada Orang putih berjemur dekat pantai ni.haha



Hoho. Takda yang nak tolong gambarkan. Apa lagi, ambik gambar sdiri ar.



"Akulah Wolverine! Ha... Ha... Ha..." Bard-



"Eh, Ngko Wolwerine Palsu. Aku yang Original!" Ariez.



"Bongok korang dua ni, Aku lah Wolverine sebenar! Muka pun Hensem cam dia.haha" JRY



Hoho. Layan blues. Aku pandang ke laut cuba melihat masa depan:p



Budak ni yang aku tak paham. Bleh² plak tertido pas makan McD tu.Ades! i.haha





Best dapat lepak ngan member². Lama tak keluar dengan diorang. Pasni takda rancangan lagi nak kemana. Esok aku rehat berblog di rumah sepenuh masa. hehe.

P/s: Hensem tak aku? hua3x. Tapi baru aku perasaan badan aku makin sihat...huh

0 comments: