Aku, Photoshop dan Blogger

Lebih kurang 5 hari aku tidak mengupdate blog ini. Bukannya aku malas, cuma aku ada projek yang memerlukan perhatian aku secukupnyaHot. Apakah gerangan projek itu?haha. Sebenarnya aku telah menghabiskan malam-malam ku sebelum ini untuk mendesign sebijik layout untuk kawan baikku. Cuba lihat laman blog nya disini. (Please buka dengan Mozilla Firefox). Apa pendapat anda dengan design blog itu? Aku menggunakan layout blog aku sebagai panduan untuk mendesign blog itu.

(Perenggan ini adalah perenggan iklan!haha. Jika anda masuk blog kawan aku itu, anda digalakkan bertukar link dan mengfollow blog itu.)

Aku, photoshop dan blogger tidak dapat dipisahkan buat masa ini. Kalau aku tengok blog aku, mesti aku terpikir tentang photoshop. begitu juga sebaliknya kalau aku tgk photoshop. Kalau dulu laptop aku penuh dengan permainan komputer, video-video klip dan lagu-lagu mp3, namun sekarang semua itu tiada lagi. Laptop aku yang berkeluasan 160gigabyte ini telah dipenuhi dengan file-file dan folder-folder Photoshop.

Sudah dua layout yang aku reka, jika anda belum melihatnya lagi, klik disini untuk melihat layout rekaanku. Anda digalakkan menggunakan layout aku(inipun iklan jugakGrin). Semenjak aku mengeluarkan layout blogger, beberapa rakan blog aku meminta aku mendesignkan blog mereka. Aku amat berbesar hati untuk menolong mereka.Lagipun, aku memang suka mendesign layout di kala cuti yang membosankan ini. Namun, aku bukanlah serajin yang anda sangkakan. Dan untuk mendapatkan idea membuat suatu layout yang berkualiti juga bukanlah mudah. Seperti blog rakan dan abangku ini(ingat!buka dengan mozilla firefox), mereka juga yang memberikan idea bagaimana bentuk blog yang mereka inginkan.

Jadi kepada sesiapa yang sudah merequest dari aku untuk mendesign layout untuk mereka. Harap anda semua bersabar. Seperti yang aku katakan tadi aku seorang pemalas. Jadi kesabaran anda diperlukan.haha. Mungkin anda terpaksa menunggu sebulan, setahun atau pun sedekad lagi untuk mendapatkan layout anda.(jahatnya akuPirate). Oklah, aku akan cuba merajinkan diri. Kepada yang berminat untuk merequest layout, aku alu-alukan (aku memerlukan idea anda), tetapi seperti biasa, ikut barisan la kan. Tak baik potong-potong barisan, nanti kemalangan. haha.

Oklah, di saat aku menulis post ini pun, aku sedang rehat dari menolong bapaku bercucuk tanam di belakang rumah. Masa rehatku hampir tamat, aku perlu turun semula sebelum dimarah. Al-maklumlah aku kan anak yang baikSick. Adios!

0 comments: