Aku Kembali Dari Bercuti!!

Dah lama aku tidak mengupdate blog ini. 28hb lalu aku di datangi oleh sahabat lamaku. Jadi aku telah menjadi pemandu pelancong untuk diorang selama mereka berada di Kota Kinabalu. Aku terpaksa meninggalkan dunia blogger sepanjang bersama mereka. hehe. Dan sekarang aku telah berada di Kampung Halamanku,Tawau bumi tercinta.

Sekarang, barulah aku berpeluang membuka laptop dan blogku. Tidak ku sangka, akhirnya aku telah di tag dan mendapat sebijik award.Kedau-dua benda ni, pertama kali aku dapat. tag itu dari cik fateen dan award itu dari cik manis.Terima kasih daun keladi:).

Ok, aku akan menjawab tag itu sekarang:), Soalannya berbunyi begini:
1. List these rules on your blog.
2. Share 7 facts about yourself on your blog.
3. Tell 6 unspectacular quirks of yours.
4. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blog.
5. Link the person who tagged you.
6. Leave a comment for each blogger.

(Harap maaf, jawapanku hanya dalam BM memandangkan blog ini mementingkan penggunaan Bahasa Melayu.ehe)

1. OK.
2. 7 fakta? (Orang panggil aku Jerry),(Tapi nama aku Arief),(anak ke-10 dari 10 adik-beradik:p),(20/4/1989),(Suka memberi),(tidak suka menerima),(Aku suka Dota/Catur)
3. (Aku suka tidur lewat)(bangunpun lewat juga)(Boros)(Suka buang masa)(Suka tiru assignment.hehe)(aku suka membuatkan orang rasa bersalah)
4.5.6. Aku Malas la nak tag orang..hehe. Maaf cik fateen
*Beres*

Dan di bawah ini merupakan award pertama yang aku terima. comel kan:)



Nanti ada masa aku cari tempat sesuai letak award ni k. Aku sangat ,menghagainya:)

0 comments: